حسنا کوچولوحسنا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

عروسک مامان

سفر به مشهد

1392/6/23 14:26
نویسنده : حسنا خانوم
330 بازدید
اشتراک گذاری

من به همراه خانواده ام و مادر بزرگ پدری ام به مشهد رفتیم که خیییییلی هم خوش گذشت جای همگیتون خالی بود در این جا هم من دارم سرسره بازی می کنم قهقههقهقههقهقهه

     

  اینم بقیه ی عکس هام در پارک.فرشته              

    

 

           

     

 

          

این جا من تو هتلم و دارم بازی می کنم . راستی اگه می خواین بدونین که چرا صورتم این شکلی شده           

باید بگم یه پشه ی بد زورش به من رسید و من خورد گریهگریهگریهگریه

                 

             

     

         

                

پسندها (1)

نظرات (1)

زندایی فهیمه
28 شهریور 92 7:46
زیارت قبول خوشگلم . زائر کوچولو




خیییییییییلی ممنون زندایی جون .ایشالا شما هم با دایی و فاطمه برین مشهد .