حسنا کوچولوحسنا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

عروسک مامان

یادداشت های من

1392/6/24 16:08
نویسنده : حسنا خانوم
221 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر عالی براتون دارم  که مطمئنم خییییییییییییییلی خوش حال می شید من در تاریخ 1392/06/24یعنی یکشنبه یه دندون در فک پائینم دراوردم که این دندون اولین دندون منههوراهوراهورا

           

من درپنج ماه و نیمگی نشستم هووووووووووووورا و از همون موقعا بود که من تلوزیون دیدم و تا حالا هم عاشق برنامه ی نقاشی نقاشی و شبکه ی پویا و باب اسفنجی هستمنیشخندچشمکنیشخندچشمک  

         

من یه کار جدیدو در هفت ماهگیم یاد گرفتم که خیلیم جالبه من دست زدنو یاد گرفتم و تازشم از شش

ماهگیمم پلک رفتمقلبقلبقلب

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان اهورا
24 شهریور 92 16:10
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
آپم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بذارین


بله حتما
سمیرا
24 شهریور 92 17:47
قربون دندوناش که هنوز کامل درنیومده


خییییییییلی ممنون خواهر گلم .
Anonymous
26 شهریور 92 5:58
زندایی فهیمه
28 شهریور 92 7:45
اخی . مبارک باشه مروارید کوچولوت عزیزم. دلم براتون تنگ شده


مرسسسسسسسسسسسسسسسی تازه امروز سر دندونام مثه خرگوش شده .